Resultaat 81–96 van de 235 resultaten wordt getoond

Flashcard games 3 – bovenbouw

Flashcards games zijn een handig hulpmiddel om leerlingen nieuwe woorden en structuren aan te leren. In dit artikel vind je onze top 10 flashcard games voor de bovenbouw. Have fun!

Format beleidsplan invoering vvtoE

Hier vind je een format met aandachtspunten voor een beleidsplan invoering vvto Engels en wereldburgerschap. Het format kun je gebruiken voor subsidieaanvragen zoals de IFO-subsidie.

Friends – Groep 1-4

In this activity, children learn to sing an echo song about friends in class. Being friends means doing things together, whether it is walking, playing or reading. The children echo parts of the lines in the song.

Griezelen – Groep 1-2

Dit griezelthema gaat over witches and monsters en bestaat uit drie lessen met verschillende interactieve werkvormen. De leerlingen oefenen niet alleen de woorden die bij het thema horen, maar herhalen ook de lichaamsdelen. Elke les duurt gemiddeld 45 minuten en is uit te breiden naar 2 x 30 minuten door activiteiten te herhalen.

Griezelen – Groep 3-4

Dit griezelthema gaat over witches and monsters en bestaat uit drie lessen met verschillende interactieve werkvormen. De leerlingen oefenen niet alleen de woorden die bij het thema horen, maar herhalen ook de gevoelens, lichaamsdelen en kleuren. Elke les duurt gemiddeld 45 minuten en is uit te breiden naar 2 x 30 minuten door activiteiten te herhalen.

Griezelen – Groep 5-6

Dit griezelthema gaat over monsters and ghosts en bestaat uit drie lessen met verschillende interactieve werkvormen. De leerlingen oefenen de woorden die bij het thema horen en het beschrijven van lichaamsdelen. Elke les duurt gemiddeld 60 minuten of 2 x 30 minuten door de activiteiten over twee momenten in de week te verdelen.

Griezelen – Groep 7-8

Dit griezelthema gaat over monsters and ghosts en bestaat uit drie lessen met verschillende interactieve werkvormen. De leerlingen oefenen de woorden die bij het thema horen en het beschrijven van lichaamsdelen. Elke les duurt gemiddeld 60 minuten of 2 x 30 minuten door de activiteiten over twee momenten in de week te verdelen.

Grow flower, grow! – groep 1-4

This is a CLIL lesson for young children. They listen to a book which is read aloud and learn what a flower needs: no pizza, cheeseburger or spaghetti, but soil, sun, rain and wind!

Happy birthday!

Vandaag is een bijzondere dag: Benny is jarig vandaag en we vieren feest!

Healthy Food – Groep 1-2

In dit CLIL-project voor groep 1-2 leren de kinderen over het belang van voeding en het verschil tussen gezond en ongezond eten en drinken. Je kunt het project ook met de hele school doen!

Healthy Food – Groep 3-4

In dit CLIL-project voor groep 3-4 leren de kinderen over het belang van voeding en het verschil tussen gezond en ongezond eten en drinken. Je kunt het project ook met de hele school doen!

Healthy Food – Groep 5-6

In dit CLIL-project voor groep 5-6 leren de kinderen over het belang van voeding en het verschil tussen gezond en ongezond eten en drinken. Ze schrijven een recept voor hun favoriete gezonde tortilla en geven daar een presentatie over. Je kunt het project ook met de hele school doen!

Healthy Food – Groep 7-8

In dit CLIL-project voor groep 7-8 leren de kinderen over het belang van voeding en het verschil tussen gezond en ongezond eten en drinken. Ze schrijven een recept voor hun favoriete gezonde tortilla en geven daar een presentatie over. Je kunt het project ook met de hele school doen!

Hello sunshine!

Deze twee activiteiten zijn voor warme, zonnige dagen! Benny heeft een zonnebril op en een korte broek en T-shirt aan. Het zweet staat op zijn voorhoofd. Voor de extra warme dagen zijn er ook twee buitenactiviteiten. Lekker spelen met water!

Homes and Houses – Groep 1-2

Dit project gaat over homes and houses en bestaat uit drie lessen. De leerlingen kijken en luisteren naar de prentenboeken Goldilocks and the three bears en Handa’s Hen (of naar de filmpjes van de boeken). In groepjes knutselen ze een huis en vertellen daarover aan elkaar.